demo-attachment-292-group-of-upset-students-sitting-at-the-table-with-E5YW9L4

Ο ρόλος του Pay-Per-Click (PPC) στο Digital Marketing

Τι είναι το Pay-Per-Click (PPC)

Το PPC ή Pay-Per-Click είναι ένας τύπος Digital Marketing που περιλαμβάνει τους διαφημιστές να πληρώνουν ένα ποσό κάθε φορά που γίνεται κλικ σε μία από τις διαφημίσεις τους. Απλά πληρώνετε μόνο εάν η διαφήμισή σας όντως πατηθεί. Ένα από τα πιο γνωστά PPC προγράμματα είναι το Google Ads, το οποίο επιτρέπει στους διαφημιστές να τοποθετήσουν τις διαφημίσεις τους στο τμήμα των χορηγών, στην κορυφή της σελίδας αναζήτησης. Αυτό δουλεύει με λέξεις-κλειδιά, όπως το SEO, σχετικά με το τι προσφέρει η επιχείρησή σας.

Τα θετικά του PPC

Το PPC έχει πολλά θετικά να προσφέρει στην επιχείρησή σας. Εάν στηθεί όπως θα έπρεπε, οι επιστροφές των χρημάτων που ξοδεύτηκαν για τις διαφημίσεις (ROAS – Return On Advertising Spend) θα έπρεπε να είναι ψηλά, επειδή μία επίσκεψη στην ιστοσελίδα σας αξίζει περισσότερο από αυτό που πληρώνετε εσείς. Δεν είναι όμως τόσο απλό όσο φαίνεται. Συμπεριλαμβάνονται πολλά σε μία καλή PPC καμπάνια. Είναι σημαντικό να ξέρουμε να το κάνουμε σωστά, διότι όσο καλύτερες είναι αυτές οι καμπάνιες, όσο πιο εύστοχες και σχετικές είναι, τόσο χαμηλότερο είναι το κόστος ανά κλικ. Οι μηχανές αναζήτησης θα μειώνουν την τιμή αυτή όσο κρατάτε ικανοποιημένους τους πελάτες σας και θα έχετε μεγαλύτερο κέρδος.

Λέξεις-Κλειδιά

Η αναζήτηση των λέξεων-κλειδιών ή φράσεων για ένα PPC μπορεί να είναι μία χρονοβόρα διαδικασία, αλλά σίγουρα είναι απίστευτα σημαντική και αξίζει τον κόπο. Κάθε καμπάνια PPC βασίζεται εξ ολοκλήρου στις λέξεις-κλειδιά που θα επιλεχθούν, και οι πιο πετυχημένοι διαφημιστές μεγαλώνουν ασταμάτητα και βελτιστοποιούν τις επιλογές που κάνουν για τις λέξεις-κλειδιά.

Μία αποτελεσματική λέξη-κλειδί ή φράση θα πρέπει να είναι:

Σχετική: Προφανώς, δεν θα θέλαμε οι διαφημίσεις να φέρνουν κοινό το οποίο δεν έχει να κάνει με την επιχείρησή μας. Θέλουμε το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε να ψάχνει για μία επιχείρηση όπως την δική μας, το οποίο σημαίνει πως οι λέξεις-κλειδιά μας θα πρέπει να είναι πολύ σχετκές με το περιεχόμενό μας.

Με πολλές λέξεις: Η λέξη-κλειδή ή φράση θα πρέπει να περιέχει, πέρα από τις πιο δημοφιλείς στην αναζήτηση, τις πιο εύστοχες και λεπτομερείς λέξεις. Ναι, είναι πιο συγκεκριμένες και λιγότερο κοινές, αλλά είναι φτιαγμένες για το κοινό που θέλουμε να στοχεύσουμε. Επίσης, χρησιμοποιούνται λιγότερο, οπότε είναι πιο οικονομικές.


Συνοπτικά, οι διαφημίσεις PPC είναι μία εξαιρετική επιλογή Digital Marketing για την επιχείρησή σας, αρκεί να γίνει μία σωστή καμπάνια. Ανεβάζουν την κίνηση της ιστοσελίδας σας και σε συνδιασμό με τους χρήστες που επισκέπτονται ήδη την σελίδα από το Email Marketing ή οργανικά λόγο του SEO, ο ιστότοπός σας, σε βάθος χρόνου, θα έχει ποιοτικό κοινό που σχετίζεται και συνεργάζεται με την επιχείρησή σας.

Tags: No tags

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *