Γιατί η ιστοσελίδα σας χρειάζεται το Digital Marketing;
Το Digital Marketing είναι ο κύριος τρόπος διαφήμισης σήμερα και έχει κερδίσει την θέση αυτή γιατί:
Όλοι το χρησιμοποιούνε: Το 2021, 96% των μικρών εταιριών δήλωσαν πως χρησιμοποιούσαν τα social media για διαφημιστικούς σκουπούς.
Αυτό γίνεται επειδή το Digital Marketing είναι αρκετά εύκολο στην κατανόηση ενώ είναι πολύ αποτελεσματικό.
Έχετε περισσότερες επιλογές: Το Digital Marketing σας επιτρέπει να ελκύσετε πελάτες με διάφορους τρόπους, όπως το Search Engine Optimization (SEO), το Pay Per Click (PPC) ή ακόμα και με τα social media.
Μπορείτε να χρησιμοποιείτε πολλές μεθόδους ταυτόχρονα, το οποίο μπορεί να κάνει την επιχείρησή σας να αναγνωριστεί πολύ πιο γρήγορα.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την απόδοσή σας πιο εύκολα: Με όλα τα εργαλεία που υπάρχουν, μπορείτε να δείτε ανά πάσα ώρα και στιγμή πόσα άτομα επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας. Διαφέρει τόσο πολύ από τις κλασικές διαφημίσεις, στις οποίες έπρεπε να περιμένετε εβδομάδες για να δείτε εάν θα δουλέψει η όποια αλλαγή κάνατε.
Με το Digital Marketing έχετε τον απόλυτο έλεγχο, μπορείτε να κάνετε την οποιαδήποτε αλλαγή και να δείτε σχεδόν άμεσα την όποια επίπτωση υπάρξει.
Μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα στοχευμένες διαφημίσεις: Μπορείτε να επιλέξετε ποιος μπορεί να δει την διαφήμισή σας, αναλόγως σε ποιον θέλετε να απευθυνθείτε. Τα εργαλεία με τα οποία γίνεται αυτό είναι εύκολα στην χρήση, εάν ξέρετε τα βασικά του Digital Marketing, και σας βοηθάνε να στοχεύσετε πιο συγκεκριμένα το κοινό που θέλετε.
Είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που έχει το Digital Marketing σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης.
Εφαρμογές του Digital Marketing
Το Digital Marketing είναι μία κατηγορία-ομπρέλα, που περιέχει πολλές άλλες διαδικασίες και τρόπους βελτιστοποίησης της επιχείρησής σας. Τώρα λοιπόν που είδαμε τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing, πάμε να δούμε και τα βασικά βήματα μιας επιτυχημένης εφαρμογής του.
Για να έχουμε μία επιτυχημένη εφαρμογή, θα πρέπει να έχουμε βελτιστοποιημένα όλα (ή πολλά από) τα παρακάτω
Σχεδιασμός ιστοτόπου
Ο σωστός σχεδιασμός ιστοτόπου είναι ένα μεγάλο αλλά βασικό βήμα που μπορεί να κάνει η κάθε επιχείρηση, αλλά μόλις το 64% των μικρών εταιριών έχει ιστοσελίδα και το υπόλοιπο 36% πιστεύουν πως είναι πολύ μικρές για να έχουν. Tο 92% όλων των επιχειρήσεων πιστεύουν πως το να έχεις μία ιστοσελίδα είναι η πιο αποτολεσματική στρατιγική για σωστό Digital Marketing. Και αυτό είναι αλήθεια. Για να μεγαλώσει μία επιχείρηση, ένα πολύ καλό βήμα θα ήταν η δημιουργία μίας ιστοσελίδας.
Μία ιστοσελίδα μπορεί να φέρει έναν μεγάλο αριθμό πελατών, οι οποίοι ψάχνουν διαδικτυακά για τις αγορές τους. Πιο συγκεκριμένα το 81% των αγωραστών κάνουν μία online έρευνα πριν από κάθε αγορά. Το οποίο μας φέρνει στο επόμενο βήμα.
Search Engine Optimization (SEO)
Όταν ένας αγοραστής κάνει online έρευνα για ένα προϊόν που θέλει να αγοράσει, κατά πάσα πιθανότητα θα το ψάξει στο Google. Για να βρει όμως την δική σας επιχείρηση μέσα στις χιλιάδες άλλες, θα πρέπει να είναι στις πρώτες 10 στην χειρότερη των περιπτώσεων. Αυτό ακριβώς κάνει το Search Engine Optimization (SEO).
Ο τρόπους που δουλεύει είναι με λέξεις-κλειδιά (keywords). Ένα βελτιστοποιημένο SEO διασφαλίζει ότι ο ιστότοπός σας εμφανίζεται στα κορυφαία αποτελέσματα κάθε φορά που κάποιος εισάγει τις στοχευμένες λέξεις-κλειδά στην γραμμή αναζήτησης.
Πιο αναλυτικά, έχουμε σχετικό άρθρο για το SEO.
Διαφήμιση σε Social Media
Ένα από τα βασικά προτερήματα των διαφημίσεων σε social media, όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και άλλα, είναι πως μπορείτε να διαλέξετε το κοινό που θέλετε να βλέπει τις διαφημίσεις σας. Σύμφωνα με έρευνες, το 74% των αγοραστών βασίζονται στα social media για την καθοδήγηση στις αγορές τους.
Διαχείριση των Social Media
Μία σελίδα σε Social Media βοηθάει στην διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων διαδικτυακών αλληλεπιδράσεων. Επίσης, πελάτες που αλληλεπιδρούν με μία επιχείρηση μέσω social media είναι πιθανότερο να ξοδέψουν έως και 40% παραπάνω χρόνο ως πελάτες μακροπρόθεσμα.
Διαφήμιση Pay-Per-Click (PPC)
Το PPC είναι μία μορφή διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης η οποία εμφανίζεται στο πάνω μέρος της οθόνης και μπορείς να πληρώσεις μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ επάνω. Δίπλα στο Google Ads, το Facebook Advertising είναι γνωστό για τις PPC διαφημίσεις του.
Το PPC είναι επίσης δημοφιλές επειδή βοηθάει στην προσέγγιση ποιοτικού κοινού. Μπορείτε να στοχεύσεται ταιριαστό κοινό στο προϊόν, την υπηρεσία ή το περιεχόμενο που έχετε.
Email Marketing
Το email marketing ή μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έστω και αν αποτελεί μια παλιά τακτική, ακόμη και σήμερα είναι ζωτικής σημασίας. Κατά μέσω όρο, το email marketing έχει 112% απόδοση επενδύσεων και για αυτό στο 54% χρήσης, είναι το πιο διαδεδομένο μέσω marketing για τις μικρές επιχειρήσεις.
Το email marketing εξακολουθεί να είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για να οδηγήσει όχι μόνο τις πωλήσεις, αλλά και να οικοδομήσετε μια ισχυρότερη σχέση με τους πελάτες σας.
Πιο αναλυτικά, έχουμε σχετικό άρθρο για το Email Marketing.
Το Digital Marketing είναι ο επικρατέστερος τρόπος διαφήμισης και πιο αποδοτικός με διαφορά και κάποιος που ξέρει να το διαχειρίζεται, μπορεί να κάνει κάθε επιχείριση να ξεχωρίσει.
Κάθε έρευνα και ποσοστό που δώθηκε, τα πήραμε από το Fundera.
Add a Comment